Joyoshare VidiKit recension

Joyoshare VidiKit recension En av de viktigaste sakerna för sociala nätverk idag är skapandet av innehåll, detta har krävt användning av verktyg som hjälper till att underlätta alla projekt som du vill genomföra. Ett av de enklaste och enklaste alternativen är Joyoshare VidiKit. Det är en programvara som skapats av Joyoshare som har olika funktioner. Inom huvudfunktionen för detta verktyg är möjligheten att spela in skärmen på de enheter som är bärbara eller stationära, men det erbjuder också flera verktyg som låter dig redigera vilken video som helst mycket enkelt och enkelt. Det är viktigt att nämna att detta program är tillgängligt för både Windows-operativsystem och Mac-operativsystem och det bästa är att du har en testversion som är helt gratis. Med detta har användarna alla funktioner till sitt förfogande så att de kan testas innan köp.

Allt du behöver veta om Joyoshare VidiKit-skärminspelaren

Den första punkten att markera när applikationen öppnas är dess gränssnitt, det är en design som visar att nämnda verktyg är lätt att förstå för alla användare och riktar sig till de personer som börjar använda detta verktyg.verktyg för bilder och videor. När det gäller knapparna är de stora och textbeskrivningarna är var och en riktad till sektionerna av programvaran, vilket gör att åtkomsten lätt kan kännas igen.

Skärminspelning med ljud

Detta är en stark poäng som detta verktyg har, skärminspelning med ljud är väldigt lätt och enkel att använda, vi kan börja med att nämna funktionen som gör att du kan beskära det område du vill fånga i inspelningen, detta kan vara horisontellt eller vertikalt. Det är en applikation som har en rad förutbestämda åtgärder, detta efter den kvalitet som behövs och de kan fungera beroende på typ av projekt eller beroende på beställarens smak. Till exempel: en video som är från TikTok spelas vanligtvis in annorlunda än en video som är riktad till YouTube-plattformen, Joyoshare VidiKit låter dig välja efter vilken plattform du vill arbeta på, beroende på varje fall. När du ska spela in, innan du klickar på inspelningsknappen, är det viktigt att du kontrollerar ljudet på enheten och även den mikrofon du vill använda. Du kan spela in ljud med motsvarande bild, det låter dig förklara vad som händer på skärmen och samtidigt kan du ha en video direkt. Det bör noteras att den maximala kvaliteten på videoinspelningen är, dessutom kan färgerna visas mycket ljusare på skärmen och bilderna brukar gå ganska flytande. Som ett resultat kommer du att få videor skapade som vanligtvis är mycket användbara. När det gäller nedladdning av video erbjuder Joyoshare VidiKit ett stort antal format, där 4K-videoformatet är favoriten av många. De som vill inspelningsskärm med ljud för ett projekt eller video, då bör du använda skärminspelningsfunktionen med ljud, speciellt om det är en podcast. Du kan spela in anteckningar, presentationer, program med mera som du vill lyssna på med utmärkt ljudkvalitet, och du kan ladda ner dem i olika format. Det är fullt garanterat med en lista över gjorda inspelningar, vilket är tillgängligheten till inspelningarna, både ljud och bild. Hur man spelar in skärm med Joyoshare VidiKit 1. Ställ in och starta Joyoshare VidiKit, det finns en skärminspelningsknapp, klicka på den och du kommer att se gränssnittet för Joyoshare skärminspelare, du kan enkelt använda den som en enkel ikon. 2. Klicka på knappen fånga område, du kan ställa in skärminspelningsområdet som du vill. Du kan också ställa in värdet på systemljud och mikrofonljud efter dina behov. 3. Klicka på REC-knappen så kan du börja spela in skärmen nu. Om du vill ställa in mer anpassade inställningar finns det en alternativknapp, efter att ha öppnat den kan du ställa in videoformat, genvägar, vattenstämpelalternativ, inspelningstid i schemaalternativ och marköralternativ. det bästa verktyget Det är ett enkelt verktyg som låter dig lära dig lite om allt, det är något helt nytt i den digitala världen som gör att upplevelsen när du använder den blir så trevlig som möjligt. Du kan börja skapa ditt innehåll med denna underbara programvara som inte bara har en mängd olika funktioner, utan också förklarar för dig från början hur du kan få ut det bästa möjliga av alla projekt du genomför. För de personer som redan har erfarenhet eller som arbetar med digitalt innehåll gör det här verktyget de dagliga uppgifterna enklare och det bästa är att du inte behöver leta efter andra verktyg, eftersom alla grunderna finns i denna programvara. I vad som har med videoredigering att göra är Joyoshare VidiKit positionerat som det bästa inom skärminspelare, och det kompletteras med vad redigering är något underbart, eftersom det är en ganska enkel programvara att använda, ett grundläggande verktyg som används för dem som vill lära dig att redigera. Den har en editor med vilken du kan: En av funktionerna som sticker ut när det kommer till videoredigering är att det ger dig möjlighet att komprimera storleken på det du vill utan att tappa kvalitet. För användarna är detta något av stor betydelse eftersom många har internetuppkopplingar som är låghastigheter och med detta verktyg kommer de att kunna publicera materialet på ett mycket enklare sätt och med mycket mindre vikt för den plattform som användaren önskar. För de människor som vanligtvis arbetar i den digitala världen kommer verktyget att låta dig reparera de videor som är trasiga, vilket innebär att de kan reparera den filen som inte fungerar korrekt. Att reparera videor sparar mycket tid, eftersom du inte behöver göra om uppgiften igen, du har helt enkelt möjlighet att ladda upp filen till plattformen och det är då Joyoshare VidiKit löser problemet på några minuter. Joyoshare VidiKit låter dig också konvertera videor till alla typer av format, du behöver bara följa samma formel som används för att reparera filer och det är allt. Du kan se hur detta verktyg inte bara vanligtvis fokuserar på skärminspelning med ljud- eller videoredigering, det har också ett utrymme för bilder, där har du möjlighet att konvertera fotografier eller i alla fall vilken typbild som helst som är i ett annat format.